Lär dig första hjälpen på svenska! Kolla in vår kurskalender för att upptäcka våra öppna första hjälpen-kurser. Klicka här >

Kontaktuppgifter till försäljning

Våra B2B-säljare är här för att hjälpa dig med beställningar, erbjudanden och kundrelationer. Vi hjälper gärna till och nås på vardagar kl. 8–16.

Vet du redan vilken första hjälpen-kurs som skulle passa dig? Skicka oss en offertförfrågan via formuläret här.

Om du har några frågor om arrangemangen för en beställningsutbildning kan du kontakta vår kundtjänst. I frågor som rör beställningar, offerter och kundrelationer, vänligen kontakta vårt säljteam.

Du kan också boka ett Teams-möte med oss direkt i vår kalender.

Punainen Risti Ensiavun myyntineuvottelija Maarit Kuja-Kanto auttaa mielellään sinua SPR ensiapukoulutusten tilauksiin ja tarjouksiin liittyvissä asioissa.

Maarit Kuja-Kanto

Försäljningsförhandlare
tfn 040 128 5976
maarit.kuja-kanto@redcross.fi

Punainen Risti Ensiavun asiakkuuspäällikkö Panu Raito auttaa mielellään sinua SPR ensiapukoulutusten tilauksiin, tarjouksiin ja asiakkuuksiin liittyvissä asioissa.

Panu Raito

Kundrelationschef
tfn 044 493 5911
panu.raito@redcross.fi

Punainen Risti Ensiavun asiakkuuspäällikkö Sari Reinikainen auttaa mielellään sinua SPR ensiapukoulutusten tilauksiin, tarjouksiin ja asiakkuuksiin liittyvissä asioissa.

Sari Reinikainen

Kundrelationschef
tfn 040 352 2020
sari.reinikainen@redcross.fi

Punainen Risti Ensiavun myyntineuvottelija Aira Suikki auttaa mielellään sinua SPR ensiapukoulutusten tilauksiin ja tarjouksiin liittyvissä asioissa.

Aira Suikki

Försäljningsförhandlare
tfn 040 630 4705
aira.suikki@redcross.fi

Kundtjänst

Öppen vardagar kl. 8–16
tfn 0400 112 113
ensiapukoulutus@redcross.fi

Boka ett möte

Teams möte
Bokningsbar mellan 8:45 och 15:15
Boka här >

Offertforfragan

Begär offert för anpassad utbildning
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!
Fyll i formuläret här >