Saanko ensiapukurssista todistuskortin?

Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaiset ensiapukoulutukset ovat henkilösertifioituja koulutuksia.

Osallistujan suoritus viedään pätevyysrekisteriin ja hän saa ensiapupätevyyden kolmeksi vuodeksi.

Avoimiin ensiapukoulutuksiimme sisältyy aina todistuskortti, jolla voit todentaa ensiapupätevyytesi esimerkiksi työpaikalla, asiakasyrityksille tai harrastustoiminnassa. Todistuskortin saat postitse kotiosoitteeseen, kun olet suorittanut kurssin hyväksytysti. SPR ensiaputodistuksen saat myös mobiilitodistuksena, jolloin se kulkee aina mukanasi älylaitteessa tai tietokoneessa, ja on helppo esittää tarvittaessa.

Tilauskoulutuksissa todistuskortti on aina maksullinen lisäpalvelu. Voit tilata todistuskortin osallistujille samalla kun tilaat koulutuksen.

Lue lisää SPR ensiaputodistuksista ja ensiapupätevyydestä