Järjestämme SPR ensiapukoulutuksia avoimina yleisökursseina useilla eri paikkakunnilla. Uusina tarjontaan on lisätty Hämenlinna ja Mikkeli.
Lue lisää avoimista ensiapukoulutuksista ja katso kaikki koulutuspaikkakunnat. >

Tietosuoja

Punainen Risti Ensiavun harjoittama koulutus- ja ensiaputuotteiden myyntitoiminta edellyttää henkilötietojen käsittelyä. Henkilötietojen käsittely perustuu asiakassuhteeseen, muuhun asialliseen yhteyteen tai asiakkaan antamaan suostumukseen. Henkilötietoja käytetään esimerkiksi asiakassuhteen hoitoon, asiakastyytyväisyys- ja muihin kyselyihin sekä asiakasviestintään, sekä koulutuspalveluiden ja ensiaputuotteiden markkinointiin. Punainen Risti Ensiapu kiinnittää erityistä huomiota asiakastietojen suojaukseen ja henkilötietojen huolelliseen käsittelyyn. Käsittelyssä noudatetaan hyvää tietojenkäsittelytapaa.

Jokaisella rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa hänestä tallennetut henkilötiedot ja vaatia oikaistavaksi, poistettavaksi tai täydennettäväksi rekisterissä oleva itseään koskeva, käsittelyn tarkoituksen kannalta virheellinen, vanhentunut, puutteellinen tai tarpeeton tieto. Henkilötietojen käsittelyyn liittyvät kysymykset ja pyynnöt tulee osoittaa sähköpostitse osoitteeseen tietosuoja.ensiapu@redcross.fi

Pääset halutessasi tarkastamaan tietosi pätevyyden osalta täältä ja ensiapukoulutuksen osalta täältä.

Tarpeen mukaan voit tarkastaa rekisteriin merkityt tietosi myös tätä kautta.

Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat alla olevasta asiakkuuteen ja muuhun asialliseen yhteyteen perustuvan rekisterin (asiakasrekisteri) rekisteriselosteesta.

Rekisteriselosteet