Avointen SPR ensiapukurssien lähikoulutukset Mikkelissä ja Kuopiossa järjestetään 1.4. alkaen uusissa toimipisteissä. Katso uudet osoitteet täältä >

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus antaa sinulle laajat ensiaputaidot monissa eri hätäensiapua vaativissa tilanteissa toimimiseen. Opit kattavasti hätäensiavun perusteet ja mm. sairauskohtauksien tunnistamisen ja niiden ensiavun sekä valmiuteen ja varautumiseen liittyviä tekijöitä.

Osta verkkokoulutus

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus kurssitunnus vaaka, puna-musta-valkoinen.

Kattavin hätäensiavun verkkokoulutus

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus on interaktiivinen kokonaisuus teoriaa, monivalintatehtäviä, animaatioita, videoita ja itsenäisesti suoritettavia ensiapuharjoituksia. Voit suorittaa verkkokoulutuksen omaan tahtiin, pitää taukoja ja jatkaa siitä mihin jäit.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus sisältää myös sähköalan ensiapukoulutuksen aiheet sähkötyöturvallisuusstandardin SFS6002 mukaisesti.

Tämä hätäensiapukurssi toimii myös ensiavun kertauskurssina, jolla voit yhden kerran päivittää voimassa olevan SPR Ensiapukurssi EA 1®– tai SPR Ensiapukurssi EA 2® -pätevyyden kolmeksi vuodeksi eteenpäin.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus sopii sinulle, kun haluat oppia kattavasti hätäensiaputaitoja kotiin, vapaa-ajalle, harrastustoimintaan tai työpaikalle. Verkkokurssin voit suorittaa ilman aiempaa ensiapukoulutusta.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® on rekisteröity tavaramerkki. Ensiapukurssin suorittamisesta saa SPR ensiaputodistuksen, joka on voimassa kolme vuotta.

Lue lisää ensiapukurssien toteutusmuodoista >

Kesto
8 x 45 min

Kieliversiot
suomi, ruotsi, englanti

Toteutusmuodot
verkkokoulutus

Kurssin hinta
109 € + alv 24 %

SPR ensiapukurssit sopivat kaikille ja niistä saatava SPR ensiaputodistus on voimassa kolme vuotta. Autamme mielellämme ensiapukurssin valinnassa ja varaamisessa.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus sopii erityisesti sinulle, kun

• haluat oppia kattavasti hätäensiapua ja sinulla ei ole aiempaa ensiapukoulutusta
  • haluat käydä ensiapukurssin omaan tahtiin, pitää taukoja ja jatkaa kurssia uudelleen sinulle sopivaan aikaan
  • haluat varmistaa oman ensiapuosaamisesi vähäisen tapaturmariskin ympäristössä, kuten toimistossa, myymälässä, ravintolassa tai etänä työskennellessä sekä erilaisissa harrasteryhmissä toimiessasi
  • haluat päivittää SPR Ensiapukurssi EA 1® tai SPR Ensiapukurssi EA 2® pätevyyden voimassaoloa kolmeksi vuodeksi eteenpäin tai kerrata jo opittuja tietoja ja taitoja.

Varaa hätäensiavun verkkokoulutus >

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutuksen sisältö

• Toiminta auttamistilanteessa
  • Tajuttoman henkilön tunnistaminen ja ensiapu
  • Aikuisen painelu-puhalluselvytys
  • Sydäniskurin (defibrillaattori) käyttö
  • Tukehtuvan henkilön ensiapu
  • Raajassa olevan suuren verenvuodon tyrehdyttäminen
  • Verenkierron häiriötilan ensiapu (sokki)
  • Tavallisimpien sairauskohtausten ensiapu
  • Haavojen ja palovammojen ensiapu sekä sähköisku
  • Tapaturmien ennaltaehkäisy
  • Terveyden edistäminen
  • Henkinen ensiapu
  • Valmius ja varautuminen

Etsitkö kurssia henkilöstölle tai ryhmälle?

Työpaikkojen olosuhteet vaihtelevat, jolloin ensiapukoulutustemme painopisteet voidaan valita juuri sellaisiksi, jotka palvelevat parhaiten organisaationne tavoitteita.

Tutustu tilauskoulutuksiin

Punainen Risti Ensiavun kouluttaja ja matkalaukku, jossa on ensiapuvälineet kurssia varten.