Avointen SPR ensiapukurssien lähikoulutukset Mikkelissä ja Kuopiossa järjestetään 1.4. alkaen uusissa toimipisteissä. Katso uudet osoitteet täältä >

SPR Hätäensiapukurssi 4 t®

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® koulutuksessa opit tärkeimmät tiedot ja taidot hengen pelastamiseksi. Kurssilta saat rohkeutta toimia äkillisissä hätäensiapua vaativissa tilanteissa.

Varaa ensiapukurssi

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® kurssitunnus vaaka, puna-musta-valkoinen.

Tärkeimmät tiedot ja taidot henkeä pelastavaan ensiapuun

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® sisältää hätäensiavun teorian lisäksi tärkeimpien hätäensiavun toimenpiteiden käytännön harjoittelua kouluttajan johdolla.

Pääset mm. opettelemaan elvytystä, defibrillaattorin käyttöä, runsaan verenvuodon tyrehdyttämistä ja tukehtuvan ensiapua.

Tämä hätäensiapukurssi toimii myös ensiavun kertauskurssina (4 t), jolla voit yhden kerran päivittää voimassa olevan SPR Ensiapukurssi EA 1® – tai SPR Ensiapukurssi EA 2® -pätevyyden kolmeksi vuodeksi eteenpäin.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® sopii sinulle, kun haluat oppia ensiaputaitoja kotiin, vapaa-ajalle, harrastustoimintaan tai työpaikalle. Kurssille voit tulla ilman aiempaa ensiapukoulutusta.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® on rekisteröity tavaramerkki. Ensiapukurssin suorittamisesta saa SPR ensiaputodistuksen, joka on voimassa kolme vuotta.

Lue lisää ensiapukurssien toteutusmuodoista >

Kesto
4 x 45 min

Osallistujamäärä, max.
lähikoulutus 15 henkilöä, webinaarikoulutus 20 henkilöä

Toteutusmuodot
lähikoulutus, webinaari

Kurssin hinta
alk. 100 € + alv 24 %

Henkilökuntamme auttaa sinua löytämään juuri oikean ensiapukurssin tarpeisiisi.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® sopii erityisesti sinulle, kun

• haluat oppia ensiapua ja sinulla ei ole aiempaa ensiapukoulutusta
  • haluat oppia tärkeimmät henkeä pelastavan hätäensiavun tiedot ja taidot
  • haluat varmistaa ensiapuosaamisen vähäisen tapaturmariskin ympäristössä, kuten toimistossa, myymälässä, ravintolassa tai etänä työskennellessä sekä erilaisissa harrasteryhmissä toimiessasi
  • haluat päivittää SPR Ensiapukurssi EA 1® tai SPR Ensiapukurssi EA 2® pätevyyden voimassaoloa kolmeksi vuodeksi eteenpäin tai kerrata jo opittuja tietoja ja taitoja.

Varaa hätäensiapukurssi >

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® sisältö

• Toiminta auttamistilanteessa
  • Tajuttoman henkilön tunnistaminen ja ensiapu
  • Aikuisen painelu-puhalluselvytys
  • Sydäniskurin (defibrillaattori) käyttö
  • Tukehtuvan henkilön ensiapu
  • Suuren verenvuodon tyrehdyttäminen
  • Verenkierron häiriötilan ensiapu (sokki)
  • Tapaturmien ennaltaehkäisy
  • Tarvittaessa ryhmäkohtaisia painotuksia

Etsitkö kurssia henkilöstölle tai ryhmälle?

Työpaikkojen olosuhteet vaihtelevat, jolloin ensiapukoulutustemme painopisteet voidaan valita juuri sellaisiksi, jotka palvelevat parhaiten organisaationne tavoitteita.

Tutustu tilauskoulutuksiin

Punainen Risti Ensiavun kouluttaja ja matkalaukku, jossa on ensiapuvälineet kurssia varten.