Järjestämme SPR ensiapukoulutuksia avoimina yleisökursseina useilla eri paikkakunnilla. Uusina tarjontaan on lisätty Hämenlinna ja Mikkeli.
Lue lisää avoimista ensiapukoulutuksista ja katso kaikki koulutuspaikkakunnat. >

Elvytysintensiivi

Nopeasti aloitetulla painelu-puhalluselvytyksellä sydänpysähdyksen saaneen selviämismahdollisuudet jopa kolminkertaistuvat.

Elvytysintensiivi-koulutus antaa valmiuksia toimia elvytystilanteessa ja tuo varmuutta sydäniskurin eli defibrillaattorin käyttöön.

Pyydä tarjous

Hälytä, elvytä, defibrilloi

Huolehdi henkilöstösi osaamisesta sydänpysähdyksen sattuessa. Ensimmäisenä paikalla olevalla on tärkein rooli, jotta autettava saadaan nopeasti hoidon piiriin ja takaisin työelämään.

Elvytysintensiivi on tiivis ja tehokas elvytyksen lyhytkoulutus, joka antaa valmiuksia

• toimia elvytystilanteessa
  • saada varmuutta sydäniskurin eli defibrillaattorin käyttöön.

Välittömästi aloitettu peruselvytys voi jopa kolminkertaistaa sydänpysähdyksen saaneen selviämismahdollisuudet.

Koulutuksen voi suorittaa elvytyskurssina tai elvytysklinikkana, joissa ohjaajana toimii aina ensiavun asiantuntija ja ammattilainen, Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®.

Elvytysintensiivi sopii erinomaisesti esimerkiksi osaksi yritys-, urheilu- tai asiakastapahtumaa tai elvytystaitojen vahvistamiseen. Elvytysintensiiviin voi osallistua ilman aiempaa ensiapukoulutusta.

Pyydä tarjous Elvytysintensiivistä >

Kesto
Elvytyskurssi: 2 x 45 min
Elvytysklinikka: nonstop

Osallistujamäärä
Elvytyskurssi: 15 hlöä
Elvytysklinikka: ei rajoitusta

Toteutusmuodot
Elvytyskurssi: lähikoulutus
Elvytysklinikka: lähitoteutus

Pyydä tarjous

Iloinen kurssilainen istuu pöydän ääressä ja hymyilee.

Elvytysintensiivi sopii erityisesti sinulle, kun

• haluat oppia painelu-puhalluselvytyksen ja defibrillaattorin käytön
  • haluat vahvistaa elvytysosaamistasi työpaikalla sekä erilaisissa harrasteryhmissä toimiessasi
  • haluat päivittää elvytystietojasi ja -taitojasi.

Varaa Teams-tapaaminen kanssamme, niin keskustellaan lisää >

Kaksi erilaista toteutustapaa

Elvytysintensiivi on uudenlainen toteutus elvytystaitojen oppimiseen ja vahvistamiseen, jonka voi suorittaa elvytyskurssina tai elvytysklinikkana.

Osallistuja kulkee läpi harjoituspisteiden, jossa tarinalliset ja toiminnalliset tehtävät ohjaavat osallistujaa, ja opeteltavat asiat tulevat lähelle omaa arkea. Koulutuksen avulla osallistujat vahvistavat omia elvytystaitojaan ja sen myötä työyhteisön turvallisuutta sekä ensiapuvalmiutta.

Elvytysintensiivi on tarkoitettu elvytystaitojen nopeaan oppimiseen tai vahvistamiseen eikä siitä saa ensiapupätevyyttä tai -todistusta.

Käsiteltävät aihealueet

• Tilanteen tunnistaminen ja toiminta: rintakipu, tajuton, eloton
  • Painelu-puhalluselvytys
  • Defibrillaattorin käyttö
  • Henkinen ensiapu elvytystilanteen jälkeen
  • Sydänterveyden edistäminen

Elvytyskurssilla opitaan elvytystaitoja ja defibrillaattorin käyttöä sekä muita elvytykseen liittyviä aiheita tehtäväpisteille rakennettujen harjoitusten avulla.

Kouluttaja opastaa, ohjaa ja antaa palautteen osallistujille elvytyspisteillä.

Kurssin kesto: 2 x 45 min
Henkilömäärä: 15 hlöä per kurssi

Elvytyskurssi sopii esimerkiksi organisaation henkilöstön elvystystaitojen lyhyeksi koulutus- tai kertaustilaisuudeksi.

Elvytysklinikassa kouluttaja pitää elvytysnäytöksen 30 min välein ja niiden välissä jokainen pääsee harjoittelemaan omatoimisesti niin elvytystä kuin muita elvytykseen liittyviä aiheita tehtäväpisteillä.

Tämä toteutustapa sopii järjestettäväksi nonstop tyylisesti, ja sen voi tilata esimerkiksi osaksi organisaation henkilöstöpäiviä ja asiakas- tai yritystapahtumia.

Keskustele myyntimme kanssa

Varaa tapaaminen kanssamme, niin keskustellaan lisää organisaationne elvytyskoulutustarpeista.

Varaa aika Teams-keskustelulle

Hymyilevä nainen toimistossa, taustalla ensiapulaukku.