Saako teidän kursseistanne Traficomille merkintää kuljettajan lisäkoulutuspäiväksi?

Punaisen Ristin ensiapukoulutuksen voit suorittaa myös direktiivien mukaisena kuorma- ja linja-autonkuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutuksena, jolloin siitä saa SPR ensiaputodistuksen sekä ammattipätevyysmerkinnän Liikenne- ja Viestintävirasto Traficomin ylläpitämään ammattipätevyysrekisteriin.

Kuorma- ja linja-autonkuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutukset ovat ryhmäkursseja ja järjestetään tilauksesta.

Huom. Tilaus tulee tehdä vähintään 14 päivää ennen koulutuksen alkua, jotta tarvittavat ennakkoilmoitukset saadaan tehtyä.

Koulutuksesta voi saada 1-2 ammattipätevyysmerkintää, riippuen koulutuksesta ja käytettävästä ohjelmasta. Koulutus antaa perustiedot ja -taidot ensiavun aiheista tieliikenteen ammattikuljettajille.

Kurssin sisällössä ja sen koulutuksessa otetaan huomioon ammattiliikenteeseen liittyvät riski- ja onnettomuustilanteet, sekä kuljettajan oma terveys ja turvallisuus ammattiliikenteen näkökulmasta.

Pyydä tarjous tilauskoulutuksesta tai ota meihin yhteyttä niin keskustellaan lisää!