Miten voin päivittää SPR Ensiapukurssi EA 1®- tai SPR Ensiapukurssi EA 2® -koulutuksen?

Mikäli olet suorittanut SPR Ensiapukurssi EA 1®– tai SPR Ensiapukurssi EA 2®-koulutuksen kolmen vuoden sisällä, voit päivittää pätevyytesi ja todistuskorttisi kaikilla hätäensiapukursseillamme:

SPR Hätäensiapukurssi 4 t®

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutus

SPR Hätäensiapukurssi 8 t ®

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus

Tällöin saat kolme vuotta lisäaikaa ensiapupätevyyteesi. Voit suorittaa ensiavun kertauskurssin vain kerran, jonka jälkeen alkuperäinen ensiapukoulutus tulee suorittaa uudelleen. SPR Ensiapukurssi EA 2® -koulutukseen osallistuminen vaatii voimassa olevan SPR Ensiapukurssi EA 1® -pätevyyden.

Huomaathan, että edellisen pätevyyden tulee olla voimassa, kun osallistut ensiavun kertauskurssille.

Mikäli kortin voimassaolopäivä on mennyt umpeen, tulee sinun osallistua SPR Ensiapukurssi EA 1® -kurssille uudestaan, jotta saat voimassaolevan todistuksen. Vanhentunutta pätevyyttä ei voi päivittää vaan se pitää uusia.

Onko sinulla kysyttävää pätevyyden päivittämisestä tai uusimisesta? Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme.