Punainen Risti Ensiapu järjestää sertifioituja SPR ensiapukursseja, joissa kouluttajana toimii aina ETK®. Lue täältä mitä se tarkoittaa ja keitä he ovat >

Etsitkö ensiavun asiantuntijaa?

Palvelemme tiedotusvälineiden edustajia monin tavoin. Punaisen Ristin asiantuntijat useilta eri aloilta ovat käytettävissä haastatteluihin ja taustatietojen hankkimiseen.

Punainen Risti Ensiapu Oy toimii ensiapukoulutuksen asiantuntijana ja vastaa mielellään ensiavun kouluttamiseen liittyviin kysymyksiin.

Kauttamme saa myös ensiavun kouluttamiseen liittyviä valokuvia, joita voi käyttää Punaisen Ristin toimintaan liittyvissä artikkeleissa ja julkaisuissa. Mainitsethan asiasta haastattelun yhteydessä.

Punainen Risti Ensiapu Oy:n toiminta:
Toimitusjohtaja, Anne Pellinen, 050 562 9277

Ensiavun kouluttaminen ja tietosuoja-asiat:
Hallintopäällikkö, Mirja Sjöberg, 0400 787 135

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@punainenristi.fi

Yhteystiedot liittyen muihin Punaisen Ristin toimintoihin kotimaassa ja kansainvälisesti löydät täältä