Punainen Risti Ensiapu järjestää sertifioituja SPR ensiapukursseja, joissa kouluttajana toimii aina ETK®. Lue täältä mitä se tarkoittaa ja keitä he ovat >

Tilauskoulutukset yrityksille ja yhteisöille

Ensiapukoulutus on osa organisaation työturvallisuutta ja ensiaputaitoisista työntekijöistä on yritykselle hyötyä monin tavoin. Työympäristön käytännön riskit ja vaaranpaikat huomioiva koulutus ennaltaehkäisee tapaturmia työyhteisössä.

SPR ensiapukurssien sisällöt ja kouluttajat sekä verkkokoulutukset täyttävät Kelan ja sairausvakuutuslain edellytykset työpaikan ensiapuvalmiuden ylläpidosta osana työterveys- ja työsuojelutoimintaa.

Tarjouspyyntö

Pyydä tarjous ensiapukoulutuksesta yritykselle tai yhteisölle.

Tietoa yrityksille ja yhteisöille

Tutustu täällä Punainen Risti Ensiavun yrityksille ja yhteisöille suunnattuihin ratkaisuihin ja palveluihin.

Ensiapukurssit yrityksille ja yhteisöille

Tutustu ensiapukoulutuksiimme ja siihen, kuinka voimme huomioida koulutuksessa yrityksenne ensiapuvalmiuteen liittyvät tarpeet.

Työpaikan ensiapuvalmius

Työpaikan ensiapuvalmiuden määrittävä lainsäädäntö ja asetukset koskevat kaikkia organisaatioita koosta riippumatta. Täältä löydät kootusti tietoa siitä, mitä tulee huomioida.

SPR Turvapassi®

SPR Turvapassi® on organisaatioille suunnattu työpäivän mittainen turvallisuuskoulutus, joka sisältää hätäensiavun perusteet, sekä työ- ja paloturvallisuusosaamisen vahvistamisen.

Elvytysintensiivi

Elvytysintensiivi lyhytkoulutus antaa valmiudet ja varmuuden toimia elvytystilanteessa sekä käyttää sydäniskuria eli defibrillaattoria. Kurssin kesto on 2 x 45 min.

Sisältöjen vertailutaulukko

Vertaile SPR ensiapukoulutusten sisältöjä selkeän taulukon avulla.

Myynnin yhteystiedot

B2B-myyntimme auttaa sinua mielellään kysymyksissäsi. Ota meihin yhteyttä tai varaa Teams-tapaaminen kalenteristamme.

Referenssit

Kasvatamme yhdessä asiakkaidemme kanssa työpaikkojen ensiapuvalmiutta. Lue, kuinka olemme auttaneet eri aloilla toimivia asiakkaitamme.