Avointen SPR ensiapukurssien lähikoulutukset Mikkelissä ja Kuopiossa järjestetään 1.4. alkaen uusissa toimipisteissä. Katso uudet osoitteet täältä >

SPR Ensiapukurssi EA 2®

SPR Ensiapukurssi EA 2® on ensiavun jatkokurssi, jossa pääset syventämään jo oppimiasi tietoja ja taitoja. Kurssilta saat erinomaiset valmiudet toimia vaativissa ensiavun tilanteissa ja tapaturmissa.

Varaa ensiapukurssi

SPR Ensiapukurssi EA 2® kurssitunnus vaaka, puna-musta-valkoinen.

Ensiaputaidot vaativissa olosuhteissa toimimiseen

SPR Ensiapukurssi EA 2® on tehokas, toiminnallinen ja käytännönläheinen ensiavun jatkokurssi (8 t), joka sisältää runsaasti erilaisia harjoituksia ja pohdintaa vaativia tehtäviä.

Huom. SPR Ensiapukurssi EA 2® koulutukseen osallistuminen vaatii voimassa olevan SPR Ensiapukurssi EA 1® -pätevyyden.

Kurssin alussa kerrataan aiemmin opittuja tietoja ja taitoja, jonka jälkeen käsitellään laajemmin ensiavun aiheita vaativissa olosuhteissa toimimiseen.

Kurssi sopii sinulle, kun haluat oppia lisää ensiaputaitoja vaativissa olosuhteissa toimimiseen tai jos työskentelet erityisen tapaturmariskin toimialalla ja haluat vahvistaa omaa ensiapuosaamistasi.

SPR Ensiapukurssi EA 2® on rekisteröity tavaramerkki. Ensiapukurssin suorittamisesta saa SPR ensiaputodistuksen, joka on voimassa kolme vuotta.

Lue lisää ensiapukurssien toteutusmuodoista >

Kesto
8 x 45 min

Osallistujamäärä, max.
lähikoulutus 15 henkilöä, webinaarikoulutus 20 henkilöä

Toteutusmuodot
lähikoulutus, webinaari

Kurssin hinta
alk. 160 € + alv 24 %

Henkilökuntamme auttaa sinua löytämään juuri oikean ensiapukurssin tarpeisiisi.

SPR Ensiapukurssi EA 2® sopii erityisesti sinulle, kun

• sinulla on SPR Ensiapukurssi EA 1® -pätevyys ja haluat syventää jo opittuja ensiaputaitoja
  • haluat vahvistaa ensiapuosaamistasi työskennellessäsi erityisen tapaturmariskin työympäristössä, kuten kaivantotyöt, rakennusteollisuus, merenkulku tai tulityöt
  • haluat oppia laajemmin ensiaputaitoja vapaa-ajan harrastetoimintaan, johon liittyy erityinen tapaturmariski, kuten ratsastus, sukellus, eräopastus tai laskettelu.

Varaa ensiavun jatkokurssi >

SPR Ensiapukurssi EA 2® sisältö

• Hätäensiavun kertaus
  • Lapsen, vauvan ja hukkuneen elvytys
  • Ensiarvio
    • Tapahtumatiedot
    • Vammamekanismi
    • Tajunnan, hengityksen ja verenkierron arviointi
  • Autettavan siirtäminen ja hätäsiirto
  • Ensiapuasennot ja tarkkailu
  • Murtumat ja selkärankavammat, pään vammat
  • Kylmän aiheuttamat vammat (paleltumat) ja alilämpöisyys
  • Lämmön aiheuttamat sairastumiset
  • Henkinen ensiapu
  • Tarvittaessa ryhmäkohtaisia painotuksia

Etsitkö kurssia henkilöstölle tai ryhmälle?

Työpaikkojen olosuhteet vaihtelevat, jolloin ensiapukoulutustemme painopisteet voidaan valita juuri sellaisiksi, jotka palvelevat parhaiten organisaationne tavoitteita.

Tutustu tilauskoulutuksiin

Punainen Risti Ensiavun kouluttaja ja matkalaukku, jossa on ensiapuvälineet kurssia varten.