Tervetuloa avoimille SPR ensiapukursseille!

Tiesitkö, että järjestämme SPR ensiapukoulutuksia avoimina yleisökursseina useilla eri paikkakunnilla ympäri Suomen? Avoimet ensiapukoulutukset ovat kursseja, joille kuka tahansa voi ilmoittautua. Myös yritykset ja organisaatiot voivat hyödyntää avoimia koulutuksia henkilöstönsä kouluttamiseen.

SPR ensiapukoulutuksessa saat monipuolisesti tietoja ja opit käytännön taitoja, joista on apua hätätilanteissa auttamiseen. SPR ensiapukurssit ovat suunniteltu helposti lähestyttäviksi ja kattavat kaiken tarvittavan perustaidoista edistyneempiin harjoituksiin.

Tutustu täällä SPR ensiapukoulutuksiin.

Hyviä uutisia! Olemme kasvattaneet tarjontaamme ja voit osallistua kursseillemme nyt myös Hämeenlinnassa ja Mikkelissä.

Etsitkö lähintä koulutuspaikkaa?

Käytössäsi on kätevä kurssikalenteri, josta löydät kaikki avoimet SPR ensiapukoulutukset. Voit etsiä haluamasi kurssin, toteutusmuodon tai paikkakunnan perusteella ja ilmoittautua mukaan saman tien.

Näillä paikkakunnilla voit osallistua ensiavun lähikoulutukseen:

• Helsinki
• Hämeenlinna
• Joensuu
• Jyväskylä
• Kuopio
• Mikkeli
• Oulu
• Pori
• Seinäjoki
• Tampere
• Turku
• Vaasa

Ensiavun kouluttaja vetää hymyillen webinaaria.

Webinaarin ja verkkokoulutuksen voit suorittaa mistä vain

Tarjoamme myös mahdollisuuden osallistua SPR ensiapukoulutuksiin vaivattomasti omalta kotisohvaltasi tai työpöydän ääreltä. Kyllä, järjestämme ensiapukoulutusta myös webinaarina ja verkkokoulutuksena, joihin voi osallistua verkon välityksellä paikkakunnasta riippumatta.

Lue lisää webinaarikoulutuksista.

Avoimet koulutukset yrityksille

Yritykset ja organisaatiot voivat myös hyödyntää avoimia koulutuksia henkilöstönsä kouluttamiseen. Avoimet ensiapukoulutukset tuovat joustoa, sillä osallistujat voivat valita itselleen sopivan ajankohdan ja kaupungin, eivätkä kaikki kurssille osallistuvat ole samanaikaisesti pois töistä.

Avoimiin ensiapukoulutuksiin voi ilmoittautua suoraan kurssikalenterista tai jättämällä tarjouspyynnön.

Tutustu avointen koulutusten kurssikalenteriin tai jätä meille tarjouspyyntö.

Ryhmä työkavereita istuu pöydän ääressä taukohuoneessa.

Tilauskoulutusta teidän tiloissanne, ympäri Suomen

Jos tarvitset juuri teidän työympäristöön sopivaa ja painotettua SPR ensiapukoulutusta organisaatiollesi, järjestämme tilauskoulutuksia missä päin Suomea tahansa. Webinaari- ja verkkokoulutukset tarjoavat lisäksi erinomaisen mahdollisuuden yhdistää eri puolilla Suomea sijaitsevia ryhmiä yhteisen oppimisen äärelle.

Tutustu täällä tilauskoulutuksiin.

Jos tiedät jo, minkä SPR ensiapukurssin henkilöstönne tarvitsee – jätä meille tarjouspyyntö.

Autamme lisäksi mielellämme suunnittelemaan juuri teille sopivan kokonaisuuden – varaa tapaaminen kanssamme!

Tervetuloa oppimaan ensiaputaidot kanssamme – yhdessä voimme vaikuttaa arjen turvallisuuteen niin kotona kuin työpaikalla!