Tule avointen ovien päivään oppimaan elvytystaitoja kanssamme!

Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa olisit joutunut elvyttämään? Entä muistatko painelu-puhalluselvytyksen rytmin ja osaatko käyttää defibrillaattoria? Elvytyksellä voit pelastaa lähimmäisesi hengen ja siksi haluamme kutsua sinut oppimaan tai kertaamaan elvytystaitoja kanssamme!

Tervetuloa opettelemaan henkeä pelastavia taitoja kanssamme Helsingin Vallilaan keskiviikkona 4.10.2023. Tapahtuma on osa Suomalaisen Työn Liiton Tervetuloa meille -viikkoa ja Suomen suurinta avointen ovien päivää, joka tuo tunnetuksi suomalaisia yrityksiä ja kotimaista osaamista.

Tapahtumassamme on paikalla Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®, jonka kanssa pääset harjoittelemaan elvytystä Laerdalin nykyaikaisella elvytysnukella sekä opettelemaan defibrillaattorin käyttöä. Elvytysnukessa on pisteytystoiminto, joka antaa harjoituksen jälkeen palautteen elvytyksesi onnistumisesta. Voit vaikka haastaa kollegasi leikkimieliseen elvytyskisaan!

Laerdalia tapahtumassa edustaa SafeAid, jonka tuotevalikoimaan kuuluvat mm. elvytyskoulutusvälineet ja defibrillaattorit.

Elintärkeiden taitojen lisäksi saat tapahtumasta mukaasi myös pienen arkea turvaavan lahjan ja tarjouksen avoimiin SPR ensiapukoulutuksiin, jos harkitset vaikkapa henkilöstön kouluttamista ensiaputaitoisiksi. Lisäksi arvomme kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken SPR ensiapulaukun ja lahjakortin hätäensiavun verkkokoulutukseen.

Tiesitkö, että 16.10. vietetään maailman elvytyspäivää? Laita siis aika jo nyt ylös kalenteriin ja tule oppimaan elämän tärkeimpiä taitoja kanssamme. Nappaa myös kollegasi mukaan.

Tervetuloa mukaan!

Mitä: Punainen Risti Ensiavun elvytystapahtuma, maksuton kaikille osallistujille

Missä: Sturenportti, Sturenkatu 16, 00510 Helsinki

Milloin: 4.10.2023, klo 10–14