Punainen Risti Ensiapu järjestää sertifioituja SPR ensiapukursseja, joissa kouluttajana toimii aina ETK®. Lue täältä mitä se tarkoittaa ja keitä he ovat >

Meille töihin

Uusia työpaikkoja avautuu säännöllisesti Punaisen Ristin eri yksiköissä ympäri Suomen ja maailmalla.

Tutustu avoimiin työpaikkoihimme ja hae meille töihin!

Vastuullinen, innostava ja merkityksellinen työpaikka

Suomen Punainen Risti on humanitaarista työtä tekevä kansalaisjärjestö, jonka ensiapukoulutustoiminnasta vastaa Punainen Risti Ensiapu.

Panostamme kaikissa yksiköissämme henkilöstön osaamisen kehittämiseen ja työskentelemme positiivisessa ja kannustavassa työilmapiirissä. Pidämme hyvää huolta henkilöstöstämme. Organisaatiossamme työn menestyksekäs hoitaminen edellyttää sitoutumista Punaisen Ristin arvoihin ja periaatteisiin, joita toteutamme kaikessa toiminnassamme.

Tietosuojaseloste: työnhakijarekisteri
Tietosuojaseloste: yhteistyökouluttajat

Punainen Risti Ensiapu

Punainen Risti Ensiavussa työskentelee Suomen paras ensiavun asiantuntija- ja koulutustiimi. Meillä pääset tekemään joka päivä Punaisen Ristin arvojen mukaista ja yhteiskunnallisesti merkityksellistä työtä ensiapukoulutuksen parissa. Laatu, tiedolla johtaminen ja digitaalisuus ovat osa arkeamme.

Avoinna tällä hetkellä:

Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®, vakituinen

Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®, tuntikouluttaja

Suomen Punainen Risti, koko järjestö

Suomen Punaisessa Ristissä työskentelee useiden toimialojen asiantuntijoita ja ammattilaisia monilla erilaisilla työ- ja koulutustaustoilla. Toimimme ympäri Suomea ja maailmalla. Henkilöstömme arvostaa erityisesti merkityksellistä ja innostavaa työtä sekä yhdenvertaista työyhteisöä, jossa tuemme toisiamme.

Avoimet työpaikat Suomen Punaisen Ristin sivuilla