Järjestämme SPR ensiapukoulutuksia avoimina yleisökursseina useilla eri paikkakunnilla. Uusina tarjontaan on lisätty Hämenlinna ja Mikkeli.
Lue lisää avoimista ensiapukoulutuksista ja katso kaikki koulutuspaikkakunnat. >

Lahjakortti ensiavun verkkokoulutukseen

Haluatko muistaa henkilöstöäsi tai yhteistyökumppaniasi? Anna lahjaksi auttamisrohkeutta ja taitoja, joilla voi pelastaa toisen hengen.

Paljon toivotut lahjakortit SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutukseen ovat nyt saatavilla. Lahjakortin avulla teet monin tavoin vastuullisen valinnan ja lahja tulee varmasti jokaiselle tarpeeseen.

Valitset aineettoman lahjan, joka sopii kaikille niin työn kuin vapaa-ajan turvaksi.

Lahjoitat saajalle auttamisrohkeutta ja taitoja, joilla hän voi pelastaa hengen.

Ostat yhteiskunnalliselta yritykseltä, jonka tuotto ohjataan yhteiseen hyvään.

Olet samalla osa tärkeää Punaisen Ristin avun ketjua ja toimit vastuullisesti.

Tavoitteemme on, että jokaisessa kodissa ja jokaisella työpaikalla on ensiaputaitoisia ihmisiä. Tämän kampanjamme kautta toivomme saavamme koulutettua

6 000 uutta auttajaa.

Ensiapua vaativa tilanne voi tulla eteen työympäristössä tai vapaa-ajalla. Silloin nopea ensiapu on valttia ja parhaimmillaan pelastaa hengen.

Anna ensiaputaidot lahjaksi henkilöstölle, yhteistyökumppanille tai vinkkaa työnantajallesi lahjatoiveesta!

Punainen Risti Ensiavun kouluttaja ja matkalaukku, jossa on ensiapuvälineet kurssia varten.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutus kurssitunnus vaaka, puna-musta-valkoinen.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutus antaa tärkeimmät henkeä pelastavat tiedot ja taidot

Kurssilla harjoitellaan hätäensiavun aiheita verkkototeutuksena ja sen voi suorittaa omaan tahtiin missä ja milloin vain. Kurssin suorittamisesta saa SPR ensiaputodistuksen, joka on voimassa kolme vuotta.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutus sopii ensiapuosaamisen varmistamiseen vähäisen tapaturmariskin työympäristössä, kotona tai vapaa-ajalla, eikä vaadi aiempaa ensiapuosaamista. Se sopii jokaiselle ja on varmasti ikimuistoinen lahja!

Tutustu SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutukseen täällä >

Kyllä, haluan tilata SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutus -lahjakortteja

Onnittelut loistavasta valinnasta! Täytä oheinen lomake ja myyntimme on sinuun yhteydessä tarjouksen kera viimeistään seuraavana arkipäivänä. Lahjakortit toimitamme tilaajalle sähköpostitse, josta ne on näppärä lähettää eteenpäin tai tulostaa vastaanottajalle annettavaksi.

Lahjakortit ovat voimassa kuusi kuukautta toimituksesta.

Kiitos kun olet kanssamme tekemässä Suomesta ensiaputaitoista ja rakentamassa yhteistä hyvää!

Mikäli lomake ei aukea, klikkaa tästä avataksesi sen uudessa ikkunassa.

Voisit olla kiinnostunut myös näistä:

Työpaikan ensiapuvalmius

Työpaikan ensiapuvalmiuden määrittävä lainsäädäntö ja asetukset koskevat kaikkia organisaatioita koosta riippumatta. Täältä löydät kootusti tietoa siitä, mitä tulee huomioida.

Ensiaputaito on osa työturvallisuutta

Sisärakentamisen taitaja Inlook Oy tarjoaa jokaiselle työntekijälleen Punaisen Ristin ensiapukurssin.

Punainen Risti Ensiapu

Punainen Risti Ensiapu kouluttaa auttajia, jotka osaavat ja uskaltavat toimia yllättävissä ensiapua vaativissa tilanteissa.