Avointen SPR ensiapukurssien lähikoulutukset Mikkelissä ja Kuopiossa järjestetään 1.4. alkaen uusissa toimipisteissä. Katso uudet osoitteet täältä >

SPR ensiapukurssit

Valitsemalla sertifioidun SPR ensiapukurssin voit luottaa laatuun, ammattitaitoon ja vastuullisuuteen. Koulutuksissamme opit tiedot ja taidot ensiavun antamiseen niin pienissä kuin henkeä uhkaavissa tapaturmissa.

Tutustu SPR ensiapukursseihin ja tule oppimaan ensiaputaitoja kanssamme.

Laadukkaat ja vastuulliset SPR ensiapukurssit

Meillä on lähes 140 vuoden kokemus ja osaaminen ensiapukurssien järjestämisestä. Valitsemalla meidät ensiavun kouluttajaksi, voit luottaa laatuun, ammattitaitoon ja vastuullisuuteen.

• Sertifioidut SPR ensiapukurssit
  • Ensiapupätevyys kolmeksi vuodeksi
  • Kolmannen osapuolen valvomat ja auditoimat kurssisisällöt

Meillä työskentelee maan paras ensiavun asiantuntija- ja koulutustiimi, joka on ajantasaisimman tiedon ytimessä ja jonka kehittämiseen panostamme vahvasti. Kouluttajamme ovat kiiteltyjä alan ammattilaisia, joista jokaisella on Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK® -pätevyys.

Lähikoulutuksissamme harjoitellaan realistisen tuntuman antavilla harjoitteluvälineillä. Välineet puhdistetaan huolellisesti jokaisen käytön jälkeen. Voit luottaa terveysturvalliseen ensiavun oppimiseen kanssamme.

SPR Ensiapukurssi EA 1®

SPR Ensiapukurssi EA 1® on Suomen suosituin ja sisällöltään kattavin ensiavun peruskurssi. Kurssin kesto on 16 x 45 min.

SPR Ensiapukurssi EA 2®

SPR Ensiapukurssi EA 2® on tehokas ensiavun jatkokurssi, joka syventää jo opittuja ensiaputietoja ja -taitoja. Kurssin kesto on 8 x 45 min.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t®

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® on peruskurssi äkillisissä henkeä uhkaavissa ja hätäensiapua vaativissa tilanteissa toimimiseen. Kurssin kesto on 8 x 45 min.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokoulutus on itsenäisesti suoritettava ensiapukurssi hätäensiavun perusteista ja tavallisimpien sairauskohtausten ensiavusta. Kurssin kesto on 8 x 45 min.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t®

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® on tiivis peruskurssi äkillisissä hätäensiapua vaativissa tilanteissa toimimiseen. Kurssin kesto on 4 x 45 min.

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutus

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokoulutus on itsenäisesti suoritettava ensiapukurssi hätäensiavun perusteista. Kurssin kesto on 4 x 45 min.

Toteutusmuodot

SPR ensiapukurssin suorittamiseen on monia eri toteutusmuotoja. Tutustu lisää ja valitse itsellesi paras vaihtoehto.

Apua ensiapukurssin valintaan

Mikä kurssi on juuri sinulle sopiva? Täältä löydät apua ja vinkkejä ensiapukurssin valintaan.

Tilauskoulutukset

Järjestämme tilauskoulutuksia yrityksille, yhteisöille ja ryhmille. Tutustu täällä lisää ja pyydä tarjous SPR ensiapukoulutuksesta.