Avointen SPR ensiapukurssien lähikoulutukset Mikkelissä ja Kuopiossa järjestetään 1.4. alkaen uusissa toimipisteissä. Katso uudet osoitteet täältä >

Pyydä tarjous ensiapukoulutuksesta

Pyydä oheisella lomakkeella tarjous yhdestä tai useammasta SPR ensiapukoulutuksesta. Täytä tiedot ja lähetä lomake, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Jos et vielä tiedä mikä koulutus vastaa tarpeitasi tai sinulla on kysyttävää, varaa tapaaminen myyntimme kanssa. Olemme apunasi ja autamme mielellämme!

Pyydä tarjous

Mikäli organisaatiollasi ei ole y-tunnusta, olethan erikseen yhteydessä myyntiin.

Valitsethan ensin toteutustavan nähdäksesi soveltuvan kurssivalikoiman.

Mainitsethan, mikäli toivot kurssin tuottavan ammattipätevyyden sekä mahdolliset toiveet viikonloppu- tai iltatoteutuksesta.

Keskustele myyntimme kanssa

Varaa tapaaminen kanssamme, niin keskustellaan lisää organisaationne tarpeista ensiapukoulutukseen.

Varaa aika Teams-keskustelulle

Hymyilevä nainen toimistossa, taustalla ensiapulaukku.