Avointen SPR ensiapukurssien lähikoulutukset Mikkelissä ja Kuopiossa järjestetään 1.4. alkaen uusissa toimipisteissä. Katso uudet osoitteet täältä >

Myynnin yhteystiedot

B2B-myyntimme ammattilaiset ovat apunasi tilauksiin, tarjouksiin ja asiakkuuksiin liittyvissä asioissa. Autamme mielellämme ja olemme tavattavissa arkisin klo 8-16.

Tavoitat meidät myös Teamsissa. Varaa tapaaminen kalenteristamme >

Tiedätkö jo, mikä ensiapukurssi teille sopisi? Lähetä meille tarjouspyyntö täältä löytyvän lomakkeen kautta.

Tilauskoulutusten järjestelyihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Tilauksiin, tarjouksiin ja asiakkuuksiin liittyvissä asioissa, otathan yhteyttä myyntitiimiimme.

Voit myös varata kanssamme Teams-tapaamisen suoraan kalenteristamme.

Punainen Risti Ensiavun myyntineuvottelija Maarit Kuja-Kanto auttaa mielellään sinua SPR ensiapukoulutusten tilauksiin ja tarjouksiin liittyvissä asioissa.

Maarit Kuja-Kanto

Myyntineuvottelija
maarit.kuja-kanto@redcross.fi

Punainen Risti Ensiavun asiakkuuspäällikkö Panu Raito auttaa mielellään sinua SPR ensiapukoulutusten tilauksiin, tarjouksiin ja asiakkuuksiin liittyvissä asioissa.

Panu Raito

Asiakkuuspäällikkö
panu.raito@redcross.fi

Punainen Risti Ensiavun asiakkuuspäällikkö Sari Reinikainen auttaa mielellään sinua SPR ensiapukoulutusten tilauksiin, tarjouksiin ja asiakkuuksiin liittyvissä asioissa.

Sari Reinikainen

Asiakkuuspäällikkö
puh. 040 352 2020
sari.reinikainen@redcross.fi

Punainen Risti Ensiavun myyntineuvottelija Aira Suikki auttaa mielellään sinua SPR ensiapukoulutusten tilauksiin ja tarjouksiin liittyvissä asioissa.

Aira Suikki

Myyntineuvottelija
aira.suikki@redcross.fi

Asiakaspalvelu

Avoinna arkisin klo 8-16
ensiapukoulutus@redcross.fi

Varaa tapaaminen

Toteutetaan Teams-alustalla
Varattavissa klo 8.45-15.15 väliseen aikaan
Varaa tästä >

Tarjouspyyntö

Pyydä tarjous tilauskoulutuksesta
Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä!
Tästä tarjouspyyntöön >