Miksi SPR ensiapukoulutukset kannattaa suunnitella pidemmälle aikavälille? Lue uusin artikkeli täältä.

Muutos- ja peruutusehdot

Avoimet koulutukset (Kurssikalenteri)

Mikäli et pääsekään osallistumaan kurssille, peruutathan paikkasi mahdollisimman nopeasti. Peruutus tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista peritään 50 % kurssin hinnasta. Peruuttamattomasta kurssista peritään koko kurssin hinta.

Tilauskoulutukset

Koulutuksen järjestäjän velvollisuus on toteuttaa koulutustapahtuma hyväksytyn tarjouksen mukaisesti. Koulutuksen peruuntuessa tai siirtyessä tilaajan toimesta alle 14 vuorokautta ennen koulutusta, peritään koulutuksesta täysi maksu. Koulutuksen toteutusmuotoa lähikoulutuksesta webinaariksi voi muuttaa veloituksetta viikkoa ennen koulutuksen alkua. Toteutusmuodon muuttaminen webinaarista lähikoulutukseksi järjestetään mahdollisuuksien mukaan ja koulutus toteutetaan voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Koulutuksen järjestäjä pidättää oikeudet muuttaa ryhmäkokoa tai koulutuksen toteutusmuotoa kulloinkin voimassa olevien terveysturvallisuusohjeiden mukaisesti.

Maksupalautukset

Maksupalautukset suoritetaan tilisiirtona tilille jolta maksu on suoritettu.

Asiakaspalvelu

Punainen Risti Ensiapu, koulutuspalvelut yksikkö
Puh. 0400 112 113
ensiapukoulutus@punainenristiensiapu.fi

Sturenkatu 16, A 6. krs.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Punainen Risti Ensiapu, koulutuspalvelut yksikön asiakaspalveluun.

Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä